kedd, augusztus 06, 2013

Zsákmány: Avon 2013/10

Sminket most sem vettem az Avonból, mást azonban igen.


Alul a lila a Hilary válltáska, a sporttáskájához vettem kiegészítésnek, nagyon megszerettem, jól pakolható, praktikus darab, és imádom hogy lila. Ovális hajkefe, nő a hajam (hála égnek), és úgy döntöttem szükségem van egy hosszabb hajra való hajkefére is. Zöldtea és menta hűsítő lábspray, mert ezekben a nagy melegekben nagyon jólesik fújkálnom, és segít az elalvásban is. Elég intenzív illata van az összesnek sajnos, így csak távolról használom őket. Habfürdő almavirág-illattal, mert folyamatosan használom őket, így pótolni is kell. Szeretem, kellemes illatuk van, eddig mindnek amit próbáltam.

Hogy élitek túl ezeket a meleg napokat? Használtok valamilyen testpermetetet, lábsprayt?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!