péntek, április 18, 2014

Nem túl hosszú most a lista, azonban már nem férek a flakonoktól, így úgy döntöttem, itt az ideje egy újabb ilyen bejegyzésnek. Most is a teljesen megszokott darabjaim fogytak el, nem nagyon újítok be dolgokat, ha már megtaláltam azt, ami beválik.


Alterra gránátalmás sampon és balzsam, a száraz hajamra és fejbőrömre kész áldásnak bizonyultak.


Egy újabb Avon Almavirágos habfürdő, már nem tudok róla újabbat mondani, az illata nagyon finom volt. Nivea Stress protect deo, végre megtaláltam azt a dezodort, ami bevált. Most egy darabig nem szeretnék kísérletezgetni. Sunfleur bőrmegújító arcradír, ő is állandó darab a készletemben, most is ugyanezt használom. Nem a legjobb, de megfelelő.


A két kakukktojás, őket nem használtam el. Az első az egy epres testápoló, de borzalom. Nem szívódik be, nem hidratál, és az illata is annyira mű, hogy egyszerűen fúj. A másik az Avon Solutions Beautiful Hydration Refreshing Gel Cleanser, ami egy kicsit szárítja a bőröm, ezért nem is használtam rendszeresen, ami miatt viszont kidobásra került, hogy letört a záró kupakja, így képtelen vagyok használni. Annyira pedig nem szerettem, hogy küzdjek érte.

Ki szoktátok dobni azokat a dolgokat, amik nem válnak be? Vagy inkább fogösszeszorítva elhasználjátok őket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!