hétfő, április 21, 2014

Húsvéti körmök

Hoztam néhány egyszerű és gyorsan elkészíthető ötletet arra, hogyan legyen a körmünk is tavaszias, húsvétra készülős. Továbbá megmutatom, hogy dekoráltam ki idén a lakást a húsvéti ünnepkör idejére, vezető elvem volt a lehető legkevesebből, egyszerűen, gyorsan.



Claire's metál finishű lila, amit vizes matricával dobtam fel. Sajnálatos módon ez még régi üvegcséjű lakk, így még csak számozás sincs rajta.


Moyra Sugar Sand kollekció lakkjai, homok finish, gyönyörűséges pasztell színekben. Ultra gyorsan szárad, két réteg még a hófehérből is elég volt a tökéletes fedéshez. A hüvelykujjamtól sorrendben: No.861 Angel Dust, No.864 Dolphin, No.863 Closer, No.867 Cinema és No.862 Wishing Well.


Engem ez a manikűr a pöttyös húsvéti tojásokra emlékeztet, az alap a Rimmel I ♥ Lasting - 703 Pear Drop, a pöttyöket pedig az Essence kétfejű pontozójának a kisebbik végével csináltam, az Avon French Manicure - White lakkal. Gyorsan belejöttem a pontozásba, és az én kis rendetlen pöttyeim hamar kész lettek.

Most pedig jöjjön néhány kép a díszítésről.


A hálóban a sminkasztalkámat díszítettem fel, ezek azok a csokik, amiket nekem fog hozni a nyuszika ma reggel. Persze ottmaradnak, amíg csak kell a díszítés.


A nappaliban a TV előtt kaptak helyet Párom csokijai, és a kölnije, direkt szép üvegűt választottunk.


A dohányzóasztalra már egy-két héttel ezelőtt kikerül a kis kosárka egyszerű tojás alakú cukorkával, egy tálkában pedig a locsolóknak szánt piros tojások díszelegnek. Egy szép vázába állítottam bele a nyeles készen vett tojásokat. Szombaton került aranyeső egy kancsóba, ez a tojásfánk, szintén készen vett tojásokkal.


Az ebédlőasztalon pedig egy fészek általam festett pasztell színű tojásokkal, és egy kincses ládikában a következő adag tojás alakú cukorka.
Nem csináltam képet róla, de a vasárnap anyóséktól kapott csokinyuszik pedig az íróasztalainkat öltöztették díszbe erre a pár napra.

Nálatok milyen a húsvéti díszítés? Készültök valami különleges körömfestéssel az ünnepre?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!