szerda, április 09, 2014

Teszt: Alverde Körömápoló Krém Sárgabarackos

A körömágybőröm hajlamos a kiszáradásra és a megvastagodásra, megkeményedésre, amit egyrészt tépek, másrészt enélkül is elég csúnya. Krémmánián kerestem valami olyan krémet, ami másoknak bevált, így akadtam rá erre a darabra.



 Egy kicsi csőrös tubus rejt magában 10 ml krémet. A kupakja jól záródik, a használata könnyű, épp annyit tudunk kinyomni, amennyit szeretnénk.



A krém állaga sűrű, színe barackos, az illata pedig isteni. Könnyű elkenni, és ez a mennyiség, ami a kezemen van, erre a fél kezemre pont elég is, így maga a tubus tartalma sokáig elég. 


Elfelejtettem befotózni a körmeimet bekrémezés előtt, de ha így néz ki krémmel, azt hiszem el tudjátok képzelni, milyen lehet nélküle. A műköröm leszedése alaposan próbára tette őket, és még nem regenerálódtak. Lemezesen válik fel az a rész, ahol le lett reszelve. A krém vastagon felkenve kb. negyed óra alatt szívódik be, ilyen vékonyan, ahogyan a képen bekentem, nagyjából 5 perc alatt magába szívja. A körömágybőröm szárazságát azonnal csökkenti, ezzel együtt a megkeményedett bőrrészek is sokkal puhábbak lesznek. Érdemes napi 1-2x használni, a hatása nagyjából egy napig érezhető. A körmömet erősebbé teszi, sokkal kevésbé törik, mint amíg nem használtam, és gyorsabban is nő. A műkörmöm 10 nap alatt két és fél millimétert nőtt le, ezért is szedtem le a végén. Megmértem gyorsan vonalzóval, egy hónap alatt 6(!) millimétert nőtt a körmöm, így, hogy kis csutkák, már majdnem a fele lenőtt a lereszelt résznek.

A DM-ben kapható, 699.-ért. Nekem nagyon bevált, szerintem minden fillért megért.

Mit gondoltok róla? Használjátok már, vagy tervezitek a beszerzését?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!