kedd, április 15, 2014

Ruhatárfrissítést tartottunk, már jó előre összeírtuk mik azok, amiket mindenképpen szeretnénk beszerezni az idei Glamour napokon. Nekem ez volt az első alkalom, hogy kifejezetten ilyenkor, kuponokkal vásároltam. Nem sikerült mindent megszerezni, ami a listán volt, és vettünk olyat is, ami nem volt rajta eredetileg.

Takko: 20%-os kuponnal


Póló: 1592.- Blúz: 2632.-. Elegáns póló volt a felirat a listán, azt hiszem, ezt sikerült is teljesíteni.


Pulóver: 2392.- Melltartó: 1790. Már régóta vadászok egy lila vékony pulóverre, nem pont ezt az árnyalatot néztem ki előre, de annyira megtetszett, hogy nem bírtam otthagyni. Gyönyörűen néznek ki együtt a rózsaszín pólóval. A melltartó meg alapdarab, és nem nagyon van még bőrszín a készletemben. Most pótoltam a hiányt.


Harisnya: 990.- Nyaklánc: 2232.- Fülbevaló: 1192.-. Harisnyából sosem elég, az ékszerek meg nagyon megtetszettek. Mindkettő elegáns darab, és nagyon jól néznek ki egymással és a ruhatáram darabjaival is.

New Yorker: 20%-os kuponnal


Sportrövidnadrág: 1592.-. Sportolni ugyan nem valószínű, hogy fogok, az meg még kevésbé, hogy ebben, de nyárra takarítani a lehető legtökéletesebb darab. Pici és kényelmes, pont itthonra való.

Invázió: ide nem volt kupon


Farmer: 3795.- és 2795.-. Eredetileg nem akartam farmert venni, de ezek szembejöttek velem, és ennyiért nem bírtam őket otthagyni. Amúgy is rám fért pár új nyári darab, ami pedig végleg meggyőzött, hogy hizzam el őket, az az, hogy az elegáns felé mozduló stílusom alapdarabjai lesznek.

Deichmann: ide sem volt kupon


Balerina: 4990.- Szegecses magassarkú: 3495.- Zselépárna: 1490.-. A balerina szerepelt a listán, és remélhetőleg ez a darab több szezont is ki fog bírni. Van egy csepp sarka és teljesen örök fazon, pont olyan, amilyet szerettem volna. A szegecses féláron volt, annyira jól áll, és annyira bolondulok a hordhatatlanul magas sarkakért, hogy nem tudtam ott hagyni.

Sebastiano: 20%-os kuponnal


Hófehér magassarkú: 16390.- Zselépárna: 630.-. Ez a cipő a kakukktojás, őt már az esküvőre vettük. Tervezgettük, hogy majd kéne, de most szembejött, kupon is volt rá, és mindketten beleszerettünk.

Müller: 20%-os kuponnal, L'oreal és Maybelline +30%-os kupon


Hajkefe: 1032.- Aveo Tusoló Olaj: 476.- Head & Shoulders Hidratáló Sampon: 1112.- Duchesse Kozmetikai Vatta: 316.-. Ebből az adagból egyedül a sampon volt tervezett, de az összes többi is szükségből jött haza.


Rimmel Apocalips Lip Lacquer - 300 Out of This World: 1516.- L'oreal 4D Architect: 2248.- Maybelline The Falsies: 1195.-. A L'oreal annyira bevált, hogy újra vásároltam, de annyira drágállom eredetiben, hogy megvártam a kupont. A második szempillaspirál nem volt tervezett, amit szerettem volna megvenni a Maybelline-től, az már nem volt a Müllerben.

DM: Max Factor, Maybelline 50%-os kuponnal, Nivea 25%-os kuponnal


Max Factor Glossfinity - 155 Burgundy Crush: 1050.- Maybelline Color Tattoo - 40 Permanent Taupe: 1300.- Nivea Stress Protect Dezodor: 562.- Essence Lábujjelválasztó: 479.-. Az Essence nem volt tervezett, de hát ennyi még belefér. Szerettem volna még venni a Manhattantől és az Astortól körömlakkot, de nem volt, amit tetszett volna, így az a kör most kimaradt.

Vásároltatok valamit a Glamour napokon? Mit?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!