vasárnap, április 27, 2014

Teszt: Flormar Gyorsszárító Fedőlakk

A múltkorában megláttam a Flormar pulton, és nem tudtam otthagyni, amúgy is fogyóban volt az épp aktuális fedőlakkom, a Flormar lakkjait pedig szeretem. Úgy voltam vele, adok neki egy lehetőséget.



A szokásos Flormar üvegbe van töltve, a hosszú kupak tárolhatóság szempontjából nem előnyös, nekem nem fér bele a fiókba, csak fekteteve. A kupak fehér, könnyen kézre áll, jól lehet vele lakkozni.



Az ecsete hosszú, keskeny és hengeres, a tipikus régi fajta. A szőrei rugalmasak, de merevek, nem lehet szépen felfektetni a köröm felületére, ezáltal rendszeresen felsérti az alatta lévő lakkot. Felmarja a színt, már a második használatnál befestette a színes lakk a fehér ecsetet.



Teljesen átlagos fényűre szárad-na, ha megszáradna valaha is. Az első próbálkozásomkor kora délután lakkoztam, sokáig száradt - nagyjából egy óráig-, de egy idő után már tudtam vele óvatosan dolgozni, azonban másnap reggelre párnanyomatos lett. Vastagabb rétegben buborékos lett, vékonyabban felmarja a színt... számomra egészen használhatatlan.


A Westendben vettem a Flormar pultnál, 900 Huf környéki áron.

Összegezve, nem ajánlom senkinek, ennél olcsóbbért sokkal-sokkal jobb a NYC Quick Dry top coat, inkább azt vegyétek meg.

Próbáltátok már ezt a lakkot? Mik a tapasztalaitok vele?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!