csütörtök, augusztus 07, 2014

Maybelline The Falsies Volum' Express Mascara

Sokat segítene az ilyen jellegű posztoknál, ha képes lennék magamat lefotózni. De sebaj, ez a spirál megérdemli a tesztet, én meg igyekeztem a legjobb formámat hozni.


Kis dundi csomagolása van, masszív műanyag. 9 ml terméket tartalmaz, és különlegessége a kiskanál alakú feje. Nekem a 'Black' árnyalat van meg.


A homorú oldalával célszerű dolgozni, nekem majdnem átéri a felső pillasoromat. Amíg még új a spirál, kétszer is lehúzom a fejét, de így pont elég anyagot vesz fel ahhoz, hogy ne legyenek póklábak a szempillám helyén.



Szerencsémre a szempilláim maguktól is szép hosszúak, csak annyira szőkék, hogy semmi nem látszik belőlük. Cserébe nem túl göndörek, és nem is igazán dúsak.



A hosszúságát alaposan kihangsúlyozza, és még rá is tesz egy lapáttal. Dúsítani és göndöríteni azonban nem alkalmas, ami nálam nem probléma.


Borzalmas ez a kép, na mindegy. Maga a spirál egész nap szépen a helyén marad, nem pereg le. Lemosni könnyű, egy lemosóval átitatott vattapamacsot szorítok rá pár másodpercig, majd megdörgölöm, és le is jön.

Műszempilla hatást ugyan nem ad, azonban tényleg hatásosan tud hosszítani a szempillákon, tartós, és ezzel a drogériás spirálok közül kiemelkedő. Nekem a feje is kényelmes és könnyű használni.

Ismeritek ezt a spirált? Használjátok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!