péntek, augusztus 01, 2014

2014 júliusi lakkozások

Hát, a blog életében a legérdekesebb hónapot zárom, az biztos. Laza két hét csúszással, de sikerült tartani az eltervezett bejegyzés-számot és tartalmat, kár, hogy folyton visszafele pótlom az elmaradt bejegyzéseket. Ugyanez a helyzet körömlakk fronton is, ami azt jelenti, hogy sok lakkot hoztam a hónapban, de elég össze-vissza.

A hó elején volt rajtam az összes Moyra Holo lakk, amikről a részletes bejegyzést itt és itt írtam meg. Tömören macerás őket felkenni, de rengeteg gyakorlással akár egy rétegesek is lehetnek, a pigmentáltságuk megvan hozzá. A holósságuk nagyon szép, de gyorsan kopnak. A fedőlakkokat kerüljük a használatuknál.



Moyra Holographic - No.253


Moyra Holographic No.254


Moyra Holographic No.255


Moyra Holographic No.256


Avon Nailwear Pro+ - Arctic Waters. Két réteg, gyorsan szárad, a színe csodás jeges kék.


Avon Nailwear Pro - Peppermint Leaf. Két réteg, átlagos száradás, sötétebb menta szín. Igazán különleges, ezzel az árnyalattal más márkánál még nem találkoztam.


Essence Nail Art Twins - 02 Romeo. Nem is kentem volna fel, ha nem keresek a Flormar Icy Top lakkjai alá színes lakkokat, de a színe megfogott. Nem szeretem ugyan a szürkét, de ez a sötétebb árnyalata jól mutatott. Két réteges lakk.


Avon Nailwear Pro+ - Licorice. Fekete lakkom is csak azért van, hogy nail arthoz legyen alap... most ugyan csak fedőlakk ment rá, de két réteges és gyorsan szárad.




Beyu - 156 & Water Decals. Egyik kedvenc nude lakkom újra bevetésen, most egy bejegyzés kedvéért vizes matricával dobtam fel. Két réteg és nem igazán tartós, de a leheletnyit rózsaszínes tónusa és az arany pelyhek benne, amik finom visszafogott csillogást adnak a lakknak, kárpótolnak.


Rimmel I ♥ Lasting Finish - 030 Double Decker Red. Megszerettem a Rimmel lakkokat, amit az jelez a legjobban, hogy szépen lassan nő a készletem belőlük. Ez a darab is hozza az elvárt minőséget, két réteg, gyorsan szárad, egész fényesre, és az ecsetével lakkozni egy álom.

Milyen színeket használtatok a hónapban? Kiélvezitek az évszak nyújtotta lehetőségeket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!