kedd, április 07, 2015

Lila sand ombre nails

Március végén a nagyobbik öcsém diplomaosztóján voltam, és az egyszerű fehér blúz - fekete nadrágkosztüm szettemet dobtam fel ezzel a játékos lila manikűrrel.


Mikor a nyomdázós kihívás Ombre fordulójához kerestem a lakkokat jöttem rá, hogy sand finishű lila lakkomból van négy darab is, szépen egymáshoz passzoló árnyalatokban, és hogy ebből milyen szép lenne egy ilyen manikűr. Akkor azonban a krém finishnél próbáltam megmaradni, most viszont egy fehérrel kiegészítve egy egyszerű, de látványos végeredményt kaptam.



Nekem nagyon tetszett, az egyszerűségével és bájával, és nem túl feltűnően, de szépen feldobta a megjelenésemet. Sokat bámultam a körmeimet az unalmas beszéd alatt.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Essence Ready for Boarding - Peel Off Base Coat
Hüvelykujj: Moyra Sugar Sand - No.861 Angel Dust
Mutató ujj: Moyra Sugar Sand - No.867 Cinema
Középső ujj: China Glaze - Tail Me Something
Gyűrűs ujj: Rimmel Space Dust - 006 Moon Walking
Kisujj: Flormar Passionate Dots - PD05

Szoktatok ilyen egyszerűbb manikűrt készíteni magatoknak?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kis mutatós lett ez az ombre sand. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodájára járt mindenki a diplomaosztón :)) Bár azt hiszem, a család idősebb tagjait inkább meghökkentenem sikerült vele :D

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!