csütörtök, április 16, 2015

A tavasz színei - #1 Türkiz / Menta

Thimmyke egy újabb nagyszerű kihívásába csatlakozom be, pótlólag. Továbbra is a kevesebb több korszakomat élem, így ez a manikűr sincs túlbonyolítva.


Az első téma a türkiz és menta színpáros volt, amihez én egy egyszerű de mutatós blobbicure manikűrt találtam ki, mindkét szín felhasználásával.


A nagyon halvány menta Catrice lakkom már réges-rég nem kapható, annak idején nagy sláger volt. Az idők során egy kicsit besűrűsödött, aminek következtében már két rétegben is fed, megszokásból feldobtam rá egy harmadikat.


Olyan hamar megszáradt, hogy a blobbicure mintázat nem is lett az igazi, mert mire még két körmömre rákentem az utolsó réteg menta lakkot, a középső ujjamon már annyira megkötött, hogy nem terült rajta szépen ez az Avon türkiz-teal gyönyörűség. A gyűrűsujjamat a Moyra homoklakkjával bolondítottam meg.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
Catrice - 540 Am I Blue Or Green?
Avon Speed Dry+ - Fast Time Teal
Moyra Sand Effect - No.853 Jasmine's Wish
Astor Pro Manicure - Already Dry!

Hogy tetszik? Mit gondoltok a menta és teal lakkok párosításáról?




2 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!