csütörtök, április 02, 2015

Nail That Technique Challenge - #9 Pond Mani

Először azt hittem, nehezebb ez a technika, de végül nagyon egyszerűnek bizonyult. Elég hamar találtam egy megfelelően semennyire sem fedő lakkot (glitteres fedőlakknak tartom a drágát), aztán kitaláltam hozzá egy nagyon egyszerű pöttyözött mintát, mert alkalmas nyomdamintám szerintem nincs, nyomdalakkjaim meg tuti hogy nincsenek.

Ügyesen kitaláltam magamnak a mintát, előkészítettem a lakkokat, mikor is belefutottam Mannánál egy pont ezt a technikát bemutató videóba, és megvilágosodtam. Azért végül mégis maradtak a pöttyök, pedig egy kicsit elgondolkodtam rajta, hogy ez így elcsépelt lesz.



Igyekeztem nem túlzásba vinni a dolgot, és csak 3 réteg pötty-lakk pár van a körmeimen, ezzel már épp elértem a 3D-s hatást, de még látszik a legalsó réteg pötty is. A gyűrűsujjam legtetejére húztam egy plusz réteget a NYX lakkból, ha észrevennétek, hogy sötétebb, ezért van.


Elég időigényes a munkafolyamat, mert én ugyan a narancs lakk száradását nem vártam meg, de a fehér pöttyökét mindenképpen meg kellett, hogy ne kenje el a rákent áttetsző réteg.



Felhasznált lakkok és kellékek:
NYX - NP58 Amazon
Moyra - No.03 (fehér)
Moyra Top Coat Fast Dry
pontozó

Készítettek már ilyen manikűrt? Hogy tetszik a technika?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!