szerda, február 05, 2014

Teszt: H&M

Még decemberben vettem meg a H&M-ben ezt a körömlakk szettet. Mindegyik lakk 6,5 ml, szóval kicsinek nem mondanám őket. Masszív pici kocka alakú üvegben vannak, nagyon csinosak. Kis fekete kupakkal záródnak, így felülről is látszik a lakk színe, ami fiókban tárolásnál nagy előny. A szettben 6 db körömlakkot találunk.


Három egyszerű krém finish, és három glitter, én mindegyik alapot el tudom képzelni mindegyik glitterrel, így egy jól kihasználható kis szettet kapunk. Most csak 1-1 párost hoztam megmutatni Nektek.


Poppy Red, szerintem a legszebb a krém finishű lakkok közül. Két rétegben szépen fed, a száradása teljesen átlagos. Szép fényesre szárad, és szerintem egy igazán különleges piros, valami belső arany tűzzel.


A Golden Days glittert választottam hozzá, ami jó választásnak bizonyult. Egy vékony réteget láthattok a körmeimen, ez is átlagos idő alatt megszáradt, és szép fényes a végeredmény. A száradási időn egy jó fedőlakk szerintem sokat tud segíteni, most a swatcholás miatt nem használtam. Meglepődtem, mennyire könnyű volt lemosni, mintha nem is glitteres lakk lett volna a körmeimen.


A Petrol Sky egy sötétkék krém finish, nem megfelelő fény mellett egészen feketésnek tűnik. Három rétegben fedett szépen, a száradása átlagos. Szintén szép fényesre száradt meg, de ezt mindegyik lakkról el tudom mondani.


Őt a nevében is hozzá passzoló Skyscraper lakkal társítottam. Ezt a glittert már nem volt egyszerű felkenni, ha csak simán rákentem a körömre, nem maradt rajta semmi. Így egy vastag, jóformán a körmömre lapogatott réteg van fent, ami egyáltalán nem akart megszáradni. Ennek köszönhető az is, hogy lemosáskor egy erősebb húzással az alatta réteg körömlakk is majdnem teljes egészében lejött, így a lemosásának nehézségéről nem tudok nyilatkozni.


Ilyen gyönyörűséges ez a lakk lámpafényben. Igen, körmökön is így tud szikrázni, ha jól esik rá a fény.


Az utolsó krém finishű lakk a Scarlet Purple, nevéhez híven lilás fukszia. Szép szín, bár nem tartom nagyon különlegesnek, és szintén három réteget kívánna, a körmeimen csak kettő van, és átlátszanak a körömvégek. Fényesre száradt ez is, de el tudtam volna viselni rajta fedőlakkot, nem találtam az igazinak.


Mellé a Peacock Glitter elnevezésű lakk jutott, utolsóként a szettből. Szintén, ahogy az ezüstnél is, egy nagyon vastag réteg kellett, és macera volt elegyengetni a glittereket. Nagyon-nagyon lassan szárad ez a vastag réteg, belenyúlnom is sikerült.

Összességében a színek nagyon tetszenek, a krém finishű lakkok teljesen rendben vannak, bár a sok réteg miatt a piroson kívül máshoz nem sűrűn fogok nyúlni, azt hiszem. A glitterekkel azonban nem igazán vagyok megelégedve, bár a száradási idejükön egy jó fedőlakk sokat segíthet, és akkor máris nem olyan vészes a helyzet, mert nekem nagyon tetszenek ezek az apró csillámok.
A piros és az arany lakk határozottan megéri, a többi pedig használható, így azt mondom a szettre, hogy megéri, és csak ajánlani tudom Nektek is. Főleg, ha valaki még keresi az igazi piros lakkot, ez a darab megér egy próbát.

A szett 1990 Ft.-ba került, és a H&M üzleteiben kapható, én a Vörösmarty tériben vettem.

Felkeltette az érdeklődéseteket a szett? Vagy már meg is vettétek? Mit gondoltok róla?

1 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!