hétfő, február 17, 2014

Nem sikerül mostanában úgy haladni a bloggal, ahogy szeretném, de nagyon igyekszem összeszedni magam a közeljövőben, és a megszokott rendszerességgel jelentkezni továbbra is.

Összegyűlt egy adag elhasznált flakon, mindig olyan jó érzéssel tölt el, hogy igen, nem csak szórom a pénzt, igazán használom is a dolgokat. Bár azt hiszem, körömlakkokat is el kéne már használnom, mégiscsak ők jelentik a legjelentősebb kiadást hónapról hónapra.


Habfürdők az Avontól, Violet és Watermelon. Sokszor kifejtettem már, hogy mennyire szeretem őket, csuda jó illatuk van, és kellemes habot képeznek. Avon Naturals tusfürdő - málna és hibiszkusz. Hozta a szokásosat, a kedvencem azonban még mindig a gránátalmás.



Alterra hajbalzsam és sampon, gránátalma és aloe vera, illetve mandula és jojobaolaj. Teljesen rendbejött a hajam, mióta őket használom, így nem is akarok váltani. Nekem bevált a szilikonmentes hajápolás, bár nőhetne gyorsabban is a hajam. De nem panaszkodom, nagyon jó állapotban van végre. Nivea tusolás közbeni testápoló, nem egy világmegváltó darab, de ezt legalább szeretem használni, ellentétben a nem lemosós testvéreivel. Érezhetően hidratál, de a téli kiszáradt bőrömmel nem boldogul. Nivea Happy time dezodor, az üvegben nagyon finom az illata, de magamon nem tetszett. Az izzadást nem akadályozza meg, de a szagokat egy jó időre eltünteti, bár nem tart egész nap.


Egy ezeréves, anyumtól örökölt parfüm, 1999, fogalmam sincs, hogy kitől vagy miféle. Örülök hogy elfogyott, bár nem volt rossz, vannak ennél sokkal-sokkal szeretem illataim is. Flormar szőlőmagolajos körömlakklemosó, nagyon megszerettem, nagyon gyorsan eltávolít minden lakkot, de nem szárítja ki a bőrömet. Két flakonnal is elhasználtam belőle. Avon Anew Vitale nappali gélkrém, szerettem nagyon a géles állagát, és a jóformán problémamentes bőrömre nagyszerűen bevált. Eléggé hidratált még így télen is, és gyorsan beszívta a bőröm.


A végére a sminkcuccok, elfogyott a NYC Turbo Dry Topcoat, illetve egy minimális az alján annyira besűrűsödött, hogy kidobtam. Essence kézkrém, nagyon szerettem az illatát, és a hidratálása is rendben volt, bár nem a legjobb, mindennapokra bevált. Utolsónak a kakukktojás, Avon Satin Satisfaction Lip Colour - Pleased Pink, egész egyszerűen beszáradt, és már nem lehet kinyerni belőle a krémet, ami a fejen volt, az sem színezi már az ajkakat.

Ismeritek ezeket a termékeket? Használjátok valamelyiket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!