vasárnap, február 02, 2014

Körömlakk: 2014 január

Végre-végre-végre értelmes hosszúságúra nőttek a körmeim, legalább a bal, fotózós kezemen. Így több kedvem is volt lakkozni, és a képek is értelmesebbek lettek a hónapban.


MaxFactor Max Effect Mini Nail Polish - 44 Graffiti. Három réteges lakk, szerintem szép, és felkenni sem volt nehéz. Ennek ellenére nem gondolnám, hogy megéri, főleg a jelenlegi árát.



Manhattan Quick Dry - 101S & Essence French Glam Nail Stickers - 03 Nothing But French. Előre lelövöm, a hónap egyik kedvenc lakkja volt, imádtam magamon ezt a jeges kékséget. A matricával különösen szépen mutatott. Vagy egy hétig rajtam volt, a végén kicsit megkopott. Két rétegben szépen fed.


Essence Nail Colour 3 - 01 Midnight Date & City That Never Sleeps. A szívembe lopta magát ez a páros, az eleve szép sötétkékre kerülnek zölden irizáló pelyhek. Igazán különleges lett a végeredmény. Két napig szép volt.


Astor Lacque Deluxe Lycra Rich Color & Shine - 830 Pop Fizz. Nem zártam a szívembe, pedig az Astor lakkjait alapvetően szeretem. Három réteggel is átlátszanak a körömvégek, és nem érzem úgy, hogy jól állna nekem. Viszont tartós.


Lovely Baltic Sand - Nr.1. A másik nagy kedvenc, hatalmas rajongója vagyok mostanában a homok finishnek. A színe is szép, extra gyorsan szárad, és tartós is volt. Két rétegben szépen fed, és még a második réteget is könnyű volt felkenni belőle.


Moyra - No.95. A Moyrák az idei év felfedezettjei nálam, bár még főleg csak a vásárlás szándékánál vagyok. Azonban képek és swatchok alapján lenyűgöztek a homok és holo lakkjaik, kénytelen leszek beszerezni őket. Erre a darabra visszatérve, két réteg, különleges szépséges lila szín, és a két napot lazán bírta.


Flormar DuoChrome 2x - DC02. Nem tudom miért hanyagolom a Flormar lakkjait, ez a darab is szépséges. Bronzban és zöldben játszik, két rétegben fed, nagyon tetszett magamon, és még a duokrómságát is sikerült megörökítenem.


Kallos  Love - 165. Vegyes érzéseim voltak ezzel a lakkal, három réteg, foltos maradt, és igényelte a fedőlakkot, mert ujjlenyomatos lesz a felülete minden hozzáérésnél. A színe azonban mesés, jó a lakk állaga, de nem túl tartós.


Avon Nailwear Pro+ - Inspired Iris. Szintén három réteg, de ez az üvegben is látszott. Nekem nagyon tetszett, és jól esett a lelkemnek egy kis tavasziasság a tél közepén. Hozza a szokásos Avon minőséget.


Avon ColorTrend - Turquoise Shimmer. Tartós, csupa-csupa glitter és gyönyörű. Három rétegben fed, és vastagabb rétegekkel a foltosodás is elkerülhető.

Tetszik valamelyik? Milyen lakkokat használtatok a hónapban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!