péntek, február 14, 2014

Tag: A körömlakkok és én

Találtam Lakkhatalom Aggie-nál egy érdekes kis taget, így mára ezt hoztam Nektek.



 1. Hány darab körömlakk van a gyűjteményedben?
Nagyjából 350 környékén, de nem számoltam meg pontosan.

2. Melyik márkából van a legtöbb lakkod?
Egyértelműen Avon, aztán meg Essence.

3. Melyik szín van többségben?
Sok van kékből, pirosakból és rózsaszínekből, ha a rózsaszínek összes árnyalatát egybeveszem a baracktól a pinkig, akkor az az abszolút győztes.

4. Van olyan szín/finis ami még nincs a készletedben?
Feather lakkom pl. még nincs, meg barnákból is hadilábon állok. Azért lenne még hova fejlődnöm változatosság terén.

5. Melyik az a körömlakk, amit a legjobban szeretsz?
Régiek közül van egy kedvenc piros Astor lakkom, az újak közül meg egy Beyu lakk lopta be magát most a szívembe.


6. Van olyan körömlakkod amiről ha meglátod az jut eszedbe, hogy "ezt miért nem dobtam még ki"?
Nem, nem is olyan régen selejteztem ki őket.

7. Hogy állsz a Franken lakkokkal? Csináltál már saját körömlakkot?
Szemezgettem már velük, de nincs szívem elrontani egy jó kis lakkot.

8. Ha saját lakkot készítesz/készítenél a véletlenre bíznád, vagy megpróbálnál egy olyan árnyalatot kikeverni amire már régóta fáj a fogad?
Szerintem alaposan utánajárnék, kiválasztanék egy nekem tetszőt, amit már valaki megcsinált, és lépésről-lépésre dokumentált, és megpróbálnám utána csinálni.

9. Kedvenc alaplakk?
Nem kifejezetten alaplakk, hanem körömerősítős, de ami nekem leginkább bevált az az Eveline 8w1 Total Action lakkja.

10. Kedvenc fedőlakk?
NYC Turbo Dry Top Coat, de most nálam van egy Flormar is, amihez nagy reményeket fűzök.

11. Melyik a legdögösebb lakkod?
Nehéz kérdés, de azt hiszem az Orly Smoldere.

 
12. Nyomdázott vagy kézzel festett minták?
Nyomda vagy matrica, szabadkézi rajzban nem vagyok túl jó.

13. Strasszkövek vagy csillámok?
Csillám inkább.

14. Mi a kedvenc kéz/körömápoló terméked?
Alverde sárgabarackos körömágybőr ápoló krém.

15. "Meztelennek" érzed a kezeid ha nincsenek kifestve a körmeid?
Nagyon hozzászoktam, hogy ki vannak festve, és inkább zavar, ha mégsincsenek.

16. Melyik a kedvenc díszítőd/eszközöd/technikád?
Nagyon megszerettem a vizes matricákat, nagyon szépeket lehet velük alkotni.

17. Amit még nem próbáltál, de a közeljövőben szeretnéd:
Nemrég vettem körömdíszítő csíkot, azt szeretném kipróbálni legközelebb.

18. Milyen körmös terméket vásároltál legutoljára?
Pont ma vettem néhány körömlakkot, és az egyikhez adtak szettben egy körömreszelőt.

19. Volt már olyan, hogy megfogadtad, hogy nem veszel egy darabig körömlakkot? Sikerült betartani?
Volt, és sikerült is, de nem könnyen. Nem szeretem ennyire drasztikusan korlátozni magam.

20. Hogy neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatodat? Hobby, függőség, pillanatnyi szeszély, szenvedély, szerelem?
Hát ez már leginkább (gyűjtő)szenvedély nálam. A blog pedig hobby, ami nem létezhetne a körömlakk-készlet nélkül.

Hogy álltok a körömlakkokkal? Kitöltitek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!