csütörtök, február 20, 2014

Teszt: L'oreal Micellás Arclemosó

Sok jót olvastam erről a lemosóról, és mivel a krémes lemosókkal nem voltam megelégedve, úgy döntöttem, kipróbálom.


Semmilyen más márkától nincs micellás vizem, így az összehasonlítást csak a krémes lemosókkal tudom elvégezni. Szerintem nem árulok el nagy titkot azzal, hogy ez a változat sokkal jobban teljesített.


Az első alkalommal sikerült túl sokat kiöntenem a vattakorongra - hiába, a krémeshez voltam hozzászokva -, és ez a mennyiség nem igazán volt használható. Belefolyt a szemembe, csípte, és a sminket is nehézkes volt így eltávolítanom. A megfelelő mennyiséget most úgy porciózom, hogy hozzátartom a vattát a kiöntő nyíláshoz, és megdöntöm a flakont, addig, amíg elég folyik ki belőle.


Második nap azonban már óvatos voltam, és csak keveset öntöttem ki a vattára.
Alig-alig kell dörzsölnöm még a szempillaspirált is, és a szemceruzát is szépen leviszi a vízvonalról. Persze nem egyetlen könnyed áttörlésre.


Ami miatt engem teljesen meggyőzött, hogy másnap reggel nem pandamaci szemmel ébredek, ahogy az teljesen megszokott volt a krémes lemosókkal. Meg az sem hátrány, hogy nem csípi a szemem, bár nem kenem bele, és erre próbáltam vigyázni mindig is.

Egy teljes full sminkkel is boldogul, bár én most épp úgy használom, hogy sminklemosó kendővel letörlöm az alapozó, púder nagyját, aztán áttörlöm az arcom micellás vizes vattával, majd ugyanazzal a vattakoronggal lemosom a szemsminkemet is. Viszont kipróbáltam, és két vattakorong a teljes arcomról eltávolított minden sminket.

Számomra nagyon bevált, és nagyon megszerettem.

Használtok micellás vizet? Melyik márkáé a kedvencetek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!