kedd, július 08, 2014

Ajakápolók

A három jelenleg használt ajakápolómról hoztam egy rövid áttekintést.



Ők pedig az Avon Care Mézes Ajakbalzsam SPF15, Carmex Ajakápoló Stift SPF15 és a Sophie Bello Nyuszi Hopp citromos ajakápolója.



Az Avonos tubusos kiszerelés, a katalógusból rendeltem 500 Ft környéki áron. Érezni rajta a mézet, keveset kell csak elkenni belőle az ajkakon, amit könnyű megtenni a csőrös megoldással. Őt tartom az ágyam mellett, és kenegetem esténként, illetve elindulás előtt, ha nem rúzsoztam aznap. Nagyon szeretem, könnyű, krémes, hamar beszívódik, de a hatását még sokáig érezni.


A Carmex stift, ez a kedvenc formátumom, könnyen kezelhető. Nagyon régóta használom, már nem sok van benne. Ő lakik a retikülömben. A mentol miatt nem nagyon kedvelem, pedig a hatása tényleg az, amit ígér. Hosszantartó hidratáltságot biztosít, és a mentol miatt még egy kis ajaknövelő hatása is van. Formulája krémes, könnyen terül. Drogériákban kapható, 600 és 1000 Huf között, kiszereléstől függően.


A Sophie Bello egy magyar márka, a Meskán találhatóak meg a termékei. Kézzel készült, natúr, bio darab. Nekem a formulája nagyon kemény, alig tudom elkenni az ajkaimon, és nem képez rajtuk egy olyan bevonatot, ami megakadályozná, hogy tépjem őket. A hatása ennek a legintenzívebb, mikor megvettem, éppen egy kemény náthában voltam, és a véresre cserepesedett számat két nap alatt rendbehozta. Ő lakik az íróasztalomon, de sajnos nem kedveltem meg végül, a keménysége miatt. Ha szeretitek, hogy egy ajakápolót nem is érezni, de a hatása hosszan tartson, akkor mindenképpen őt ajánlom. Meskán 800 Huf.

Ha rangsorolnom kéne, mindhárom termék nagyon jó, a saját szempontjaim alapján az Avonosat szeretem a legjobban, a második helyezett a Carmex, a mentol miatt, és végül a Sophie Bello a keménysége miatt.

Milyen ajakápolót használtok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!