csütörtök, január 29, 2015

A tél színei - #5 Világoslila

Egy tavaszváró manikűrrel készültem erre a fordulóra, ami ilyen szép napos, jóidős tél végi időjárásban azt hiszem pont aktuális.


A kedvenc lila Rimmel lakkjaimat használtam alapnak, és kipróbáltam az akril festéket, azzal van festve a hóvirág szirma. A borzalmas állapotokért a körömágybőrömnél elnézést kérek, öntudatlanul letéptem ma meló közben :(



Este felkentem a lakkozást, és másnap délelőtt már megpattogott, pedig alap- és fedőlakkot is használtam hozzá.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Rimmel I ♥ Lasting Finish - 702 Marshmallow Heaven
Rimmel Space Dust - 006 Moon Walking
Avon Nailwear Pro+ - Green Goddess
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Fehér akrilfesték
ecset

Hogy tetszik? Hordanátok a manikűrt?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!