szombat, január 03, 2015

Nyomdázó lakkok 2.

A második kupac nyomdázáshoz alkalmas körömlakkal jelentkezem most, ők pedig nem más, mint a Moyra Holographic kollekciója.



Igen, a teljes kollekció tökéletes nyomdázólakk. Nem akartam 6 manikűrt csinálni a hat lakknak, úgyhogy egyben mutatom meg őket.


Hüvelykujjamon az No.251 (ezüst), mutató ujjamon az No.252 (nude), középsőn az No.253 (zöld), gyűrűsön az No.254 (kék), kisujjamon az No.255 (lila).


A jobb kezemen pedig az No.256 (rózsaszín).

Alapnak az Avon Nailwear Por+ - Licorice lakkját használtam, fedőlakk az Astor Pro Manicure - Already dry!, a nyomdapaletta a MoYou Princess 08 plate.

Tetszik a holo nyomdázott manikűr?

2 megjegyzés:

  1. Én egyszer próbáltam nyomdázni a lilával, de nekem nem igazán akart működni. :( Lehet a lemez nem volt a legjobb hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég vékony állagú lakkok, így én is MoYou lemezt használtam hozzájuk, és azon sem minden mintával működtek. De úgy gondoltam, hogy én bénázok, sok helyen láttam már velük nyomdázott manikűröket.

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!