szerda, január 07, 2015

Essence Colour & Go - 172 Splash!

Mára egy igazán gyönyörű Essence körömlakkal készültem nektek. Előre lelövöm a poént, én imádtam viselni, és abban a két napban amíg rajtam volt, folyton nézegettem.


A szokásos újvonalas 8 ml-es Essence üvegben lapul a lakk, amelynek kupakja kényelmes, kézre áll, és ugyanolyan színű mint az üvegcsében a lakk, így könnyű beazonosítani a keresett árnyalatot.


Az ecset széles, lapított és lekerekített, könnyű használni és egyszerű vele a lakkozás. A lakk két rétegben már szépen fed, és gyors a száradása, viszont még órák elteltével is pránanyomatos lesz. A képeken fedőlakk nélkül látható a körmeimen, tartósság szempontjából is mindenképpen javaslok rá.


Igazán gyönyörű kékes teal színe van, egyszerűen imádom mostanában azt a színárnyalatot, és minden létező változatát. A lakk állaga kellemes, nem sűrű de nem is folyik, könnyű vele bánni. Az ecset majdnem teljesen jól simul a körömágyamhoz.


A lakk a mosogatást már másnap reggel sem viselte jól, estére pedig elkezdett lepattogni a vége, így mindenképpen ajánlanék rá egy jó fedőlakkot, ezért is, meg a párnanyomat kivédéséért is. Eléggé csíkozódik, ami zavaró lehet, a finishe 'metál', amire sajnos ez jellemző minden márkánál.


Én igazán elégedett vagyok vele, a színe kárpótol mindenért, és hiszem, hogy egy jó fedőlakk megoldja a gyerekbetegségeit, amúgy is mindig használok.

Hogy tetszik? Ti bevállalnátok ezt a színt a gyengébb minősége ellenére?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!