csütörtök, január 15, 2015

A tél színei - #3 Ezüst

Játszottam egy kicsit a finishekkel a mai körben, és kiéltem a pillangó mániámat is.


A nemrég bemutatott Flormar lila lakkot használtam alapnak, arra tettem vizes matricákat. Szokatlanul nehéz művelet volt, ezek a matricák borzasztóak, tény, hogy a legelsők közül valók, és már nagyon régiek.


Fordított 'accent nails' manikűrt készítettem, a gyűrűsujjamon meghagytam az eredeti matt hatást, míg a többire tettem a matricát, és lekentem fedőlakkal. Nekem fényesen is nagyon-nagyon tetszik ez a lakk.



Felhasznált lakkok és kellékek:
Flormar Matte - M11
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Flormar - Quick Dry Extra Shine
BornPrettyStore water decals

Hogy tetszik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!