szombat, január 31, 2015

NYX - Frosted Beige

Jó rég rendeltem ezt a lakkot, aztán valamiért teljesen elmaradt, hogy használjam, most azonban elővettem, és be is mutatom. A CherryCulture-nél lehet kapni.


Az üveg kocka, 10 ml lakkot tartalmaz, a kupak fényes ezüst, szép, és gyűjti az ujjlenyomatokat. Én szeretem az ilyen kialakítású üvegeket, mivel fiókban állítva tárolom őket, így lehet látni a lakk színét felülről.



Az ecsete hagyományos kerek vékony, de teljesen jól lehetett vele dolgozni, kellően rugalmas. A lakk három rétegben fed ennyire, ahogy láthatjátok a képeken, viszont a száradása gyors, így ez nem okozott problémát. Teljes fedést nem lehet vele elérni, bár élőben csak alig látszik át a körömvégem, kevésbé mint így képeken. Fedőlakk nélkül fotóztam.


A színről nem is tudom mit gondoljak, nagyon elegáns, nagyon halvány, barackos-nude árnyalat, de magamon valahogy nem tetszik. Finishe frost, ennek következtében kicsit csíkoz a lakk, de szerintem élőben ez egyáltalán nem zavaró, bár a képeken látszik.



Szeretitek az ilyen halovány színeket? Mit gondoltok a lakkról?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!