szombat, március 28, 2015

Avon Nailwear Pro - Pastel Pink

Ez a lakk pont ebben a formában már biztosan nem kapható, de a Pro+ vonalban is megtalálható, ugyanez a szín, így hoztam róla egy teljes posztot.


Az üveg a szokásos téglalap Avon, fekete kocka kupakkal, 12 ml beltartalommal. Az ecsete is a szokásos Avon, hosszú, vékony, enyhén lapított. A lakk állaga elég híg, és gyenge a fedése. Az én darabom már egy pár éves megvan, de semmi baja nincs, még csak sűrűbb sem lett.



Ez az a lakk, ami csak alaplakkon működik. Nem körömerősítőn, alaplakkon. Ugyanis minden egyes körömhibát kiemel, így kell alá egy alap, ami szépen feltölti a barázdákat. A másik meg, hogy alaplakkon fed három rétegben, nélküle még négyben sem, és alaplakk nélkül foltosodik és csíkozódik, míg azzal ez a probléma megszűnik.


A felkenése elég macerás, folydogálásra hajlamos, és nem is túl gyorsan szárad. A képeken nincs rajtam fedőlakk, tényleg ennyire fényesre szárad, de egy fedőlakk mindenképpen érdemes rá meggyorsítani a folyamatot. A színe nagyon kellemes halvány rózsaszín, ez az az árnyalat, amiből még mindig vadászom a jobban fedő verziót.

Összességében olyan hideg-meleg viszonyom van ezzel a lakkal, a színe miatt megéri vele küzdeni, de rá kellett jönni a technikájára. Nail artok alá alapnak ideális.

Jól mutat rajtatok a nude-ba hajló rózsaszín, mint ez?

2 megjegyzés:

  1. Nekem 2 rétegben tökéletes, alaplakk nélkül. Ez az egyik kedvenc lakkom, van is belőle kettő itthon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Akkor lehet csak én kaptam belőle egy selejtes darabot. Ha macera nélkül két rétegben szépen fed, akkor tényleg álom ez a lakk! Neked is ennyire folyékony az állaga?

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!