csütörtök, március 26, 2015

Nail That Technique Challenge - #8 Newspaper Print

Szerintem már meg sem lepődtök, ha azt mondom, hogy én bizony ebben a körben csaltam. Nem tartok itthon semmiféle alkoholt, és eszem ágában sem volt venni sem, főleg nem egyetlen manikűrhöz. Úgyhogy direkt olyan szemmel kezdtem el böngészni a Pinterestet, hogy hogyan lehet ezt a technikát más módszerrel megcsinálni, és jelentem, találtam.

Az alap ötlet INNEN van, nagyon megtetszett ez a manikűr, és azonnal kiszúrtam, hogy ez bizony nyomdázva van, és pont ez a minta megvan nekem is. 


 Az alapszínt megtartottam, és a rózsák is nagyon tetszettek, rögtön eszembe jutott, hogy nekem vannak bizony rózsás vizes matricáim.


Elő is vakartam az ívet, és amint megláttam ezt az írásos darabot, egyértelmű volt, hogy ezt fogom felhasználni. Én végtelenül leegyszerűsítettem az egész manikűrt, a gyűrűsujjamra került a stamping decals felirat (így lett teljes és egyenes), a középső ujjam jobb alsó sarkába meg felhelyeztem a matricát, amit végül egy vékony fekete csíkkal kereteztem.


Nagyon egyszerű volt az elkészítése, olvasmányaim alapján sokkal egyszerűbb, mint a valódi újságpapíros technika, ami nem is tetszik ennyire. Bár abból is találtam nagyon szépet a mostani bóklászásom közben.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
NYC In a Minute - 036 Pink Princess
Essence Nail Art Stampy Polish - 002 Stamp Me! Black
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Moyra Top Coat Fast Dry
BornPrettyStore water decals
MoYou Princess 08 plate

Próbáltátok már az eredeti alkoholos technikát?  Mennyire macerás?

2 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!