kedd, március 10, 2015

Egy gyors, könnyű, de mégis látványos, a magyar zászló színeiben pompázó manikűrt szerettem volna alkotni mára. Nem túl sok ötletelés után beugrott ez a technika, amit nem is csináltam még, de most pont tökéletes, és ezzel két legyet is ütöttem egy csapásra.



Felhő-mintát készítettem a körmeimre, ehhez azonban alaposan át kellett túrnom a lakkos készletemet. Kénytelen voltam rájönni, hogy alapszínekből és sima krém finishű lakkokból nem állok túl jól, a hatalmas lakk-mennyiségem ellenére sem, így itt is csaltam kicsit, és a zöld lakk egy cseppet csillogós.



A manikűrön látszik, hogy a fedőlakkom már az utolsókat rúgja, de ki akarom facsarni belőle az utolsó cseppeket is, az a pici bubisodás a gyűrűs ujjamon az ő hibája.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
Rimmel I ♥ Lasting Finish - 030 Double Decker Red
Moyra - No.03 (fehér)
Catrice - 740 King of Greens
Astor Pro Manicure - Already Dry!

Hogy tetszik? Hordanátok nemzeti ünnepeken?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!