kedd, március 31, 2015

Egy kicsit (csak két hét!) el vagyok késve a nyuszis manikűrrel, de annyira cukikák, hogy nem tudtam nem megalkotni őket. Ugyan már eléggé benne vagyunk a tavaszban hozzájuk, korábbi időszakban, még a húsvét előtt aktuálisabb lenne, de mint látjátok, eredetileg tényleg akkorra terveztem ezt a bejegyzést.

Az ötlet most sem teljesen a sajátom, azt tudtam, hogy valami egyszerű de mutatós nyuszis manikűrt szeretnék. EZ a manikűr lett a befutó, amit nagyvonalakban megpróbáltam lemásolni.


A nyuszikák felhelyezés előtt. Nem volt kedvem közvetlenül a körmömre alkotni, meg az eredeti manikűr megoldása az én szögletes körmeimre nem is lett volna megfelelő, így kitaláltam, hogy nyomdapárnára fogok dolgozni, és decals módszerrel teszem fel a körmömre a mintát. Jó döntésnek bizonyult, bár a méretek pontos belövését még gyakorolnom kell, szegény fiúnyuszi egy icipicit nagy lett a körmömre.


Már a képeken vettem észre, hogy egy kicsit jobban eldolgozhattam volna a gyűrűsujjamnál a körömszélt, de ez most már így marad. Azt is sajnálom, hogy a nyuszilányt egy kicsit elkente a fedőlakk, nem lett tökéletes a manikűr, na.


Összességében nekem azonban nagyon tetszik, és instant visszahozta az egyébként már régen elmúlt húsvéti hangulatomat.

Felhasznált lakkok és kellékek:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
Astor Fashion Studio - 134 (pasztell lila)
Moyra - No.03 (fehér)
Claire's világoskék
Claire's rózsaszín
Astor Fash'n Studio - 085 (pink)
Essence Nail Art Stampy Polish - 002 Stamp Me! Black
Rose Nail Art Nail Polish - A01 (fehér)
Sally Hansen Double Duty Base & Top Coat
pontozó
ecset

Milyen körmötök volt húsvétra? Alkottatok valami különlegeset?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!