csütörtök, március 12, 2015

Nail That Technique Challenge - #6 Scaled Gradient

Többedrendű hiányosságaim vannak, például nincs egy fia Nail Vinyl-em sem. Meg cikk-cakkos ollóm sem, így kénytelen voltam az itthon fellelhető dolgokból megoldani a kihívást, így maradtam a celluxnál.


Ez a második próbálkozásom a manikűrrel, és ezt csak gyakorlásnak szántam, tervek szerint az alap egy ezüst holo Moyra lakk lett volna, azonban egész vállalhatóra sikerült a lakkozás, így megmutatom. Nincs idegzetem újra nekifutni, egyrészt nagyon sok idő, mire minden megszárad, másrészt nincs már idegrendszerem a vagy sikerül vagy nem lottóhoz.


Látszik, hogy nem volt türelmem kivárni a teljes száradást, bár teszem hozzá, egyrészt nagyjából teljesen elfogyott a gyorsszárítós fedőlakkom, másrészt én tényleg azt hittem, hogy már száraz. Maga a technika kivitelezést EBBŐL a videóból lestem el, és nagyon-nagyon tetszik az a manikűr, így látok esélyt rá, hogy valamikor megcsinálom.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
Avon Nailwear Pro+ - Romance
A-England - Dancing With Nureyev
Sally Hansen Double Duty - Base & Top Coat
szivacs, cellux

Hogy tetszik? Felismerni rajta a színátmenetet?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!