szerda, június 17, 2015

A nyár színei - #1 Magenta

Folytatódik az évszak színei kihívás-sorozat Thimmykénél, és ebből sem akartam kimaradni, ha már a másik három évszakot végigcsináltam. Úgyhogy kezdésnek jöjjön is egy egyszerű kis water decals-el készült manikűr, a magenta fordulóra!




Minden körben sikerült beválogatnia néhány olyan színt, amit nagyon szeretek, meg néhány olyat, ami a komfortzónámon kívül van, így igazán érdekes volt számomra minden ilyen kihívás. Ezzel a nyárival sincs ez másképp. A mai szín amúgy egyébként is nagy kedvencem.


Először pont fordítva gondoltam a lakkozást, hogy csak az accent nail lesz magenta színű, végül úgy döntöttem, hogy egyáltalán nem sok ez a lakk, így a tomboló nyárban, sőt! Úgyhogy végül fordított színösszeállítás lett belőle, és kivételesen a világosabb színnel csináltam accent nailt.


Nagyon jók ezek a Rimmel lakkok, nagyon szeretem őket, a színeikért és az ecsetükért. A rózsaszín három réteges, és még így sem tökéletes, de valamiért ez nem zavar, sűrűn használom ezt a lakkot. A pink meg már két rétegben tökéletes, gyorsan szárad, kellemes shimmer, tényleg nagyon jó.


Nem sűrűn van ilyen, de most mindkét kezemre megcsináltam a manit, és már rájöttem, hogy tudom befotózni értelmesen, úgyhogy voila, ma így megyek dolgozni.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Eveline 8w1 Total Action
Rimmel 60 Seconds - 619 Pulsating (pink)
Rimmel 60 Seconds - 230 Portobello Pink
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
BornPrettyStore water decals
Seche Vite Dry Fast Top Coat

Hogy tetszenek a cicás körmök?



12 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!