csütörtök, június 11, 2015

A múltkori hajápolási bejegyzésem óta kicsit változott a rutinom, mert az éppen aktuális problémákat kell orvosolnom, így több termék is bekerült az állandó szereplők közé, most róluk hoztam egy bejegyzést.


Belobbant az ekcémám megint, elég durván, így bevetésre került a Holt Tengeri Iszap Sampon, volt még belőle itthon, így vennem sem kellett. Nem tudom, hogy használ-e, de azt a hármat, ami itthon van, elhasználom, és majd jelentkezem az eredménnyel.
Vissza normalizálódott a hajam alapvetően száraz állapota, így vettem egy régebben nagyon jól bevált Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Oil Nutritive Hajregeneráló balzsamot, és csak később jöttem rá, hogy ez bizony szilikonos termék. Mindegy, annyira imádja a hajam, hogy nem fogom lecserélni, a parfümön kívül más irritáló anyag nincs benne. Fél éve voltam hajvágáson, és most már megint ideje lesz majd menni, de a hajvégeim egyáltalán nem kezdtek szálkásodni, pedig hajlamosak rá, és igazán könnyű kifésülni is mindig a tincseimet a használata után.
Most tavasszal nagyon elkezdett hullani a hajam, így a szintén már régebben jól bevált DMes hajvitamin után nyúltam az üzletben, és hazajött velem a Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex mit Zink készítmény. Az első levél beszedése után látványosan csökkent a hajam hullása, így én most is maximálisan meg vagyok elégedve vele.


Ez pedig a jelenlegi hajhosszom, már lassan a derekamig ér. Valamivel több, mint egy év alatt, és félévenkénti hajvágáson átesve nőtt a hajam a lapockámtól majdnem a derekamig. Még mindig növesztem, mert hosszabbra szeretném, de alapvetően nagyon meg vagyok elégedve a mostani állapotával is, szép egészséges. Most úgy tűnik, nagyjából beállt arra, hogy egy év alatt, a kétszeri hajvágás mellett nő olyan nagyjából 20 centit a hajam, ami szerintem teljesen átlagos, de ha tartani tudja továbbra is, nagyon boldog leszek.

Mit használtok a hajatokra?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!