kedd, június 02, 2015

Nail Stamping Challenge 2.0 - #6 Geometric

Eredetileg nem ezt a manikűrt terveztem erre a fordulóra, de sok hasonlót láttam az alkotások között (köröket akartam én is), és amúgy is, egy hasonló manikűröm volt már kint a blogon, így megváltoztattam az elképzeléseimet, és a múltkori csipkeháromszögek után, most megalkottam a neon háromszöges manikűrömet.






Csaltam is, meg nem is, a manikűr alapja egy nude lakkra fehérrel nyomdázott kacskaringó minta, majd erre kerültek a geometria jegyében a nyárias neon színű lakk háromszögek. A látszattal ellentétben elég macerás volt a dolog, nagyon nem akartak megszáradni a színes lakk-pacák a fólián.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Eveline 8w1 Total Action
Avon Nailwear Pro - Perfectly Flesh
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
Moyra - No.03 (fehér)
MoYou Princess 13 plate
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Essence The Gel - 38 Love Is In The Air (sárga)
Moyra - No.37 (neonpink)
Flormar Passionate Dots - PD01
Sally Hansen Double Duty Base & Top Coat
Seche Vite Dry Fast Top Coat

Mit gondoltok a háromszögekről? Belefér még a nyomdázós témákörbe az alkotás?








2 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!