kedd, június 09, 2015

Nail Stamping Challenge 2.0 - #7 Favourite pattern

Ez a kihívás is a végéhez ért, sajnálom nagyon, mert nagyon szerettem alkotni rá. Az én kedvenc mintám mindenképpen a kacskaringó, így mostanra azzal hoztam egy egyszerű kis nyomdázást.



Alapnak egy igen régi, de még mindig gyönyörűséges Lovely lakkot választottam, ebben nagy szerepe volt annak is, hogy a mai ruhámhoz kerestem reggel gyorsan egy lakkot. Fekete lakkal nyomdáztam rá, a csavar ott van a dologban, hogy különböző helyekre pozicionáltam a körmömön a mintát, így lett benne egy kis plusz. A Seche Vite sajnos mindenféle praktikám ellenére nagyon meghúzza a lakkokat rajtam, bármilyen lakkot, kérlek nézzétek el nekem.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Eveline 8w1 Total Action
Lovely Color Mania - 71
Essence Nail Art Stampy Polish - 002 Stamp Me! Black
Sally Hansen Double Duty Base & Top Coat
Seche Vite Dry Fast Top Coat
MoYou Princess 13 plate

Mit gondoltok erről a Lovely lakkról? Szerintetek is csodás?






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!