szombat, június 06, 2015

Flormar DuoChrome - DC05

Nagyon halogattam ezt a bejegyzést, de meg nem tudnám magyarázni, hogy miért. Talán azért, mert annyira nem fogott meg magának ez a lakk, egyrészt a zöld nem az én színem, másrészt a duokrómságát sem látom, harmadrészt kétszer kellett újrakezdenem a lakkozást, mert belenyúltam.

Indokolatlanul sok kép következik a lakkról.



Az üveg a szokásos nyújtott Flormar üvegcse, ami 11 ml lakkot tartalmaz. A hagyományos, vékony hengeres ecsettel kapjuk. Nem olyan egyszerű vele dolgozni, de nem is nehéz. Az arany színű kupak szép, de kissé olcsó hatást kelt és könnyen karcolódik. Tárolás szempontjából szeretem ezt a formát, és stabilan is áll a talpán.



A lakk állaga pont jó, szépen terül, nem folyik be sehova és könnyű vele dolgozni. Nagyon pigmentált, egy rétegben már tökéletesen fedett, rajtam mégis két réteg van, mert így jobban mélysége van a lakknak. A pigmentáltsága miatt szerintem nyomdázásra is alkalmas lehet, de még nem próbáltam ki.


A színe fényes bogárzöld, én sajnos a duokrómságát nem nagyon tudtam előcsalogatni belőle. Ha nagyon furin tartottam a kezem, láttam benne egy türkizes árnyalatot, lesz róla olyan kép is.


Metálos a finishe, emiatt enyhén csíkoz, de  szerintem élőben nem feltűnő, még ha a képeken látszik is. Rajtam nincs fedőlakk, de mindenképpen kell rá, a fényesség miatt is, és azért, mert ugyan emberi időn belül értelmesre szárad, de kopogósra egyáltalán nem akar. Koradélutáni lakkozás után még párnanyomatos lett éjszaka, ennyire nagyon nem.



A lemosása könnyű és nem fogta meg a körmeimet (az Eveline 8 in 1 lakkja volt alatta).


Ezeken a képeken látok benne egy kis duokrómságot, de nem az igazi, olyan kicsit fény-árnyék játéknak tűnik inkább.




Maga a szín elég különleges, az biztos, hogy nincs még egy ilyen a gyűjteményemben, bár azt hiszem, nem nagyon fogom kihasználni.


Tetszik nektek ez a lakk? Megvennétek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!