csütörtök, június 04, 2015

Ráálltam, hogy nagy erőkkel használom elfele az itthon lévő, temérdek mennyiségű megbontott ilyen-olyan terméket, hogy elővehessem az itthon lévő, temérdek mennyiségű bontatlan ilyen-olyan terméket, hogy végre előbb-utóbb minden elfogyjon, és én kialakíthassak magamnak egy új, a mostaninál sokkal tudatosabban megválasztott termékekből álló rutint.


 Van itt minden, mi szem-szájnak ingere, bőrápolás, arcápolás, hajápolás, smink, körömlakk...



Nivea Happy Time cream shower: Az illata egészen fantasztikus volt, imádtam vele zuhanyozni, és nem mellesleg párom is tudta használni, rajta sem volt idegen a narancs illat. Összetevői elég durvák, emiatt semmiképp sem venném újra, és sokszor egy lemoshatatlan, csúszós nyaszatot hagyott a bőrömön, főleg az oldalamon, és azt én nagyon nem bírom.
Yves Rocher Exfoliating Shower Gel: Epres tusfürdő, amit a szülinapomra kaptam. Az illata nem volt tolakodó, mégis jellegzetesen epres, igazi kényeztető zuhanyzás volt minden alkalom, amikor ezt használtam. Az állaga tényleg géles volt, de nem nagyon, könnyű volt használni, jól terült, szépen tisztított. A bőrradírozó hatás az én száraz és érzékeny, de közben rinocérosz szárazságú bőrömön nem volt kiemelkedő, tényleg nyugodtan lehet akár minden nap is használni. Összetevőiben ott az illatanyag, de amúgy rendben van (bár még messze nem vagyok profi INCI elemző).


Alterra Gránátalmás Sampon: nagyon sokadik flakonnal használok el belőle. Változtattak a régihez képest, csomagolásban mindenképp, és az összetevők most már biogazdaságból származnak. Ez mind szép és jó, de nem tudom, hogy eddig csak én siklottam-e el felette, vagy a régi verzióban is volt, de van benne alkohol és parfüm, így én most akkor durván hidratáló sampont keresek, tipp valaki?
Hair Culture Trockenes Haar Spülung: nagymamámtól kaptam meg a bontott flakont, mert ő nem használta, én meg egy gyors INCI vizslatás után rábólintottam, hogy oké, nekem egynek jó lesz. Egynek jó is volt, de a hidratáló hatását én keveselltem, minden alkalommal kétszer kellett rámennem a hajamra, mert az első jóó nagy adagot pillanatok alatt magába itta a fejbőröm. Bár nekem az ekcéma miatt különleges elvárásaim vannak a hajápoló dolgaimmal szemben. Alkoholt és illatanyagot tartalmaz, szóval annyira azért nem jó.


Nivea Zuhanyzás közbeni testápoló tej: szintén sokadik flakonnal fogyott el most, de nem veszem újra. Szerettem, hogy pikk-pakk zuhanyzás közben le lehet tudni a testápolót is, és legalább nem marad ragacsos utána a kezem, és valamennyi hidratáló hatása is van, ha nem is annyi, mint egy normál testápolóé. Rajtam mégis több, mert utálom kenegetni magam, így nem is teszem. Amit a legjobban utálok benne, hogy vizes kézzel (de még szárazzal sem igazán), egyszerűen nem lehet kiimádkozni belőle a krémet. Olyan a csomagolás kialakítása, hogy kicsúszik a kezemből, a lyuk a száján kicsi, nagy erőt kéne kifejteni rá, hogy kijöjjön, csúszik az egész flakon, és fél kézzel lehetetlenség eléggé megnyomni. INCI-ben szintén az alkoholon és illatanyagon vérzik el.
L'oreal Triple Active nappali krém: mikor megvettem több éve (igen, tudom, ne is mondjatok semmit), akkor még imádtam, és a jóval szárazabb arcbőrömnek szüksége is volt rá, tulajdonképpen nem tudtam túl sokat kenni magamra. Most, mikor már a végét használtam el, és az arcom elment egy kombinált irányba a totál szárazról, már a nagyon kevés is sok volt, nem szívta be a bőröm, és kukacokban jött le rólam, sminkelni sem tudtam rá. Az INCI-je borzalmas, de amikor ezt vettem, akkor még azt sem tudtam, hogy az mi.
Avon Eye Makeup Remover Lotion: az első perctől fogva utáltam, mert kiesett a nyakából a műanyag adagoló fej, így egy nagy felületen folyt belőle a krém. A második flakon egyébként amit használok, de semmiképp nem ezt fogom újravenni, hanem a Baleát. Hatásában megfelelt, de az adagolása rettenetes. Amikor belekentem a szemembe, jó ideig totál homályosan láttam tőle, szóval vigyázni kell vele. Krémmánián sokak szemét csípi is, nekem szerencsére nem tette. Az INCI-je meglepően kellemes.
Avon Naturals Vanilla Body Scrub: testradír, de jajj de nem szerettem. Nehéz kinyomni a flakonból a kicsi fejen keresztül a terméket, nagyon erős mű vanília illata van, és radírozni sem igen éreztem, hogy használt volna. Parfüm és SLS is található benne, tuti fix, hogy nem fogom újravenni soha.
Garnier Regeneráló Bőrápoló Krém: az alkohol ellenére tényleg egész jó kis hidratáló krém volt, előszeretettel kenegettem télen könyékre, térdre, sarokra. Végül a legvégét az arcomra használtam el, oda sem éreztem túl soknak, és jól lehetett rá sminkelni is. Ez is sok évig megvolt, nincs rá szükségem.


Avon Solution Beautiful Hydration Night: sokáig szerettem ezt a krémcsaládot, mert valami miatt enyhíti a rosaceámat. Még van belőle egy bontatlan ugyanilyen éjszakai, azt mindenképpen elhasználom, de már pont ezt a terméket nem gyártják. Parfüm és alkohol is van benne. A mostani zsírosabb bőrömre már kicsit soknak érzem, és néha kukacosodik is rajtam. Majd szerintem egy szárazabb időszakban fogom elővenni a következő tégelyt.
Flormar Advice Skin Geometry: ez csak egy termékminta volt, egy alkalommal magamra is kentem az egészet. Nem igazán tudok róla mit mondani. Parfüm van benne az INCI közepe fele.
Essence Mattifying Compact Powder 04 Perfect Beige: színben egészen passzolt, bár azt hiszem azért, mert jóformán nem volt semmi fedése. Menet közben a teteje is letört, pedig nem hurcibáltam sehova, úgy látszik a fiókban állást sem bírta. Mattítani valója nem volt rajtam, így én nem igazán tudtam kihasználni ezt a terméket, nem venném újra. A Rimmel púdere sokkal jobb.
Astor Pro Manicure - Already Dry!: áradoztam már róla egy sort ITT, most nem tenném meg, a lényeg, hogy már újra is vettem.
Moyra No.31: a kis kakukktojás, még nagyjából félig van, de annyira nem tetszik már a színe, hogy kiselejteztem. Amúgy is a legelső lakkjaim egyike volt, eléggé be is van már száradva, és akkoriban még a Moyra minősége sem volt olyan jó, mint most.

Használtok ezek közül a termékek közül valamit? Mi minden fogyott el nálatok mostanában?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!