hétfő, november 03, 2014

Lakkfüggő vagy-e?

A Bikira lányoknál szúrtam ki ezt a kérdéssort, és ugyan sejtem, mi lesz a vége, megtetszettek a kérdések.
Azonban akármi is lesz a végeredmény, töredelmesen bevallom, hogy lakkfüggő és -gyűjtő vagyok.



1) Figyeled-e mások körömlakkjait, hogy mi van rajtuk?
Határozottan igen, és ha pl. kolléganőn látok meg valami gyönyörűt, rendszeresen meg is dicsérem.

2) Átnézed-e a készletedet időközönként?
Igen, főleg amikor egy-egy kihívásra keresek lakkot az elképzeléseimhez.

3) Képes vagy egy swatch alapján azonnal elrohanni egy lakkért?
Mostanában inkább csak felkerül a kívánságlistára, ahonnan rövidebb-hosszabb idő alatt beszerzésre kerül. Azonnal elrohanni amúgy sem jellemző rám, inkább összekötöm más dolgokkal is a lakk beszerzését.

4) Fújod kívülről a kollekciód?
Nem, már annyi van, hogy fejből nem, de nagy vonalakban, meg ha ránézek egy lakkra, még mindig jó eséllyel meg tudom mondani, hogy megvan-e.

5) Mindig képben vagy a legújabb hazai / külföldi trendkiadásokkal?
Sajnos mióta nagyon beszűkültek a vásárlási kereteim, azóta nem is igen követem figyelemmel az eseményeket, könnyebb így betartani a 'nem vehetsz semmit' állapotot.

6) Mindig képben vagy a legújabb trendekkel, technikákkal (ombre, saran wrap, stb)?
A legújabb trendekkel nem vagyok képben, kb. egy lépéssel lemaradva találkozok velük a magyar blogokon.

7) Van egy márkásabb álomlakkod (opi, china glaze, zoya, mac, essie stb)?
Egy nincs, és álomlakknak sem mondanám, rengeteg márkából szemezgetek magamnak lakkokat, amik felkerülnek az álom-kívánságlistára.

8) Tisztában vagy a következő fogalmakkal: franken, dupe, finis, holo?
Ezekkel pont igen, de nem hitegetem magam, hogy minden szakkifejezést ismerek a körömlakkok világából. Csak függő vagyok, nem megszállott :)

9) Szemed van arra hogy egy kép alapján meglásd a dupe-okat?
Egyértelműen nincs.

10) Akármikor jársz egy drogériában tuti odamész a körömlakkos állványokhoz, még ha csak egy ásványvízért ugrottál is be, és az akciós pultot is megnézed?
Igen-igen-igen! Azonban leginkább nem veszek semmit, csak a szememet meregetem és a szívemet fájdítom ilyenkor.

11) Ha a drogéria alkalmazottja nem tudja a helyére tenni az adott körömlakkot, te csukott szemmel is tudnád hová tartozik és segítesz neki?
Csukott szemmel nem, de a rendmániám néha-néha arra sarkall, hogy egy-egy terméket a helyére rakjak.

12) Nem mondod el a családodnak, ha vettél egy új lakkot?
Párom tud róla, ha mégis bűnbe esek, másnak meg nincs köze hozzá.

13) Voltál már körömlakkstopon?
Igen, de az inkább minden-stop volt, ahogy most is.

14) Ha újat lakkoztál másnap megmutatod a barátnődnek / osztálytársadnak hogy ők is gyönyörködjenek benne?
Ha valami különleges, és nagyon büszke vagyok rá, akkor igen.

15) Minden nap szóba kerül nálad a körömlakk szó, legalább egyszer?
Szerintem nem is egyszer, de mivel ez nekem már fel sem tűnik, inkább páromat kéne megkérdezni róla. Az a sejtésem, hogy élénken bólogatna.

16) A készleted 2-3-4-5-10x nagyobb, mint egy átlagos lányé (egy átlagos lány maximum 5-6 lakkot birtokol, ezzel szemben te már az 50., vagy a 100. darabodat veszed)?
Már a 100 darabon is bőven túl járok, de mindig elfelejtem a pontos számot, és az amúgy is folyton változik. Nagyságrendileg úgy 300 és 400 darab között járok, nagyjából félúton.

Tudtatok meg valami újat rólam?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!