péntek, november 28, 2014

2014 novemberi kedvenceim

Ilyen nem sok volt a hónapban, alig sminkeltem, az is kimerült a szemceruza, korrektor, szemöldökceruza és szempillaspirál használatában.


Látszik az adventi koszorú, amire nagyon büszke vagyok :) Termékek közül csak ezt a hármat tudnám kiemelni, ami igazi kedvenc volt, most inkább több kicsit megfoghatatlanabb dologgal készültem.



Beyonce - Midnight Heat parfüm, kicsit nehezebb illat, nekem télre tökéletes. Essence szemöldökceruza szőke színben, ezzel szoktam kicsit kitöltögetni a hiányokat az amúgy imádatos, frissen szedett-festett szemöldökömben. Nagyon régóta jutottam most el kozmetikushoz, úgyhogy agyon élvezem a festett szemöldököm-szempillám.


Mindig nagy kedvenc ez az A-England - Dancing with Nureyev lakk, most is az volt, így, hogy használtam a hónapban. Imádom, és minden fillért megért, egy hétig volt a körmeimen, kopás nélkül, és még a gyöngyök is bírták addig. Utána elkezdett lepattogni.

Egyéb dolgok, egy hosszúhétvége anyuméknál, ahol sok anya-lánya programot csináltunk, és rengeteget aludtam. Kedvenc film a Harry Potter első része (majd folytatjuk!), és ugrándozósan örültem az új, felszerelt téli gumiknak a kocsira.

Nektek mik voltak a kedvenc dolgaitok a hónapban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!