vasárnap, november 23, 2014

Nail Art Techniques - #3 Water Spotted

Több napig próbáltam bármi értelmeset összehozni erre a körre, de ezzel a technikával még nem sikerült dűlőre jutnom.
Sem a Water Marble rész nem jött össze, aztán amikor és amivel spriccelgetnem kellett volna, az sem működött, a végén meg mikor matricát szerettem volna belőle csinálni, tört az egész, és a maradékot is elmaszatolta a fedőlakk.


Na, most hogy így kidühöngtem magam, jöjjön a mani, koncepció szerint bézses-nude alapra sötétkék Water Spotted Decals, és akkor milyen szép lesz a krémszínű és sötétkék kombinációja.

Naív kislány álmodik... de mivel még mindig ez a létező legjobb manikűr, amit készíteni bírtam, fogadjátok ezt sok szeretettel, és még több elnézéssel irányomban. Fel sem akartam rakni, pedig én aztán igazán mutattam már be rosszul sikerült próbálkozásokat, de ez még az én mércémet is kiütötte.





Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nailwear Pro+ - Inky Blue
NYC In a Minute - 036 Pink Princess
Astor Pro Manicure - Already Dry! Top Coat
Avon naturals testpermet

Van valami bevált taktikátok erre?

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, ha sikertelennek érezted ezt a fordulót :( Nem írtad, de próbálkoztál többféle lakkal? Nekem most pl. csak a _negyedik_ ezüstös lakk működött, és a korábbi tapasztalatom is az, hogy van olyan márka/típus, ami egyszerűen nem alkalmas erre a technikára :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez nagyjából a 4. sötétkék lakk, ami végre bevált, meg még ez után is próbálkoztam több teal árnyalattal. De valahogy nem is terültek igazán szépen (kör alakban, falig, hanem csak ímmel-ámmal), és hiába spriccniztem a felületet különféle alkoholos cuccokkal (testpermet, parfüm, lábspray), egyik sem lyuggatta meg szépen :(
      De nagyon zavar a kudarc, úgyhogy addig fogom gyakorolni a technikát, amíg menni fog!
      Mondjuk én meg is csavartam, decals-t akartam csinálni, mert utálom a koszolós technikákat... az meg tört, szakadt, porlott...

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!