csütörtök, november 06, 2014

Nyomdázó lakkok 1.

Kicsit átrendeztem Alexet, és nyitottam egy új fiókot a 'lakkoknak, amikkel lehet nyomdázni'. És ha már magamnak kipróbálom és összeszedem őket, akkor arra gondoltam, hogy megmutatom Nektek is, mik azok a nem kifejezetten nyomdázó lakkok, amikkel szépen lehet nyomdázni, és milyen a végeredmény.



A-England - Dancing With Nureyev: Világoskék holo, legnagyobb meglepetésemre nagyon szépen mutat sötétebb lakkokon is.



Avon Mirror Shine - Gold Foil: őt már sokszor láttátok nálam nyomdázásban szerepelni, sajnos azonban már nem kapható. Viszont az Avon jelenleg is kapható metál kollekciója egy az egyben tökéletes nyomdázáshoz, és köztük is van egy szép arany szín.


Avon Nailwear Pro+ - Licorice: Jó alternatívája az Essence nyomdázó lakknak, és sokkal több lakk található az üvegcsében (ami fontos, mivel én már csak gyakorláshoz elhasználtam egy teljes üveg Essence feketét).


China Glaze - Tongue & Chic: Madlennél láttam először, nála persze sokkal szebb lett a nyomdázott mani. Nézzétek el nekem, ez még a viszonylag korai próbálkozásaim egyike. Maga a lakk teljesen tökéletes, és a színe is különleges, feldob bármilyen manikűrt.


NYC In a Minute - 036 Pink Princess: Kicsit kakukktojás, mert a fedése nem a legszuperebb ilyen vastagabb mintával, de nyomdázáshoz akkor is jó.


Sally Hansen - 855 So-nata Problem: Gyönyörűséges sötétkék, de nem feketés, nem tűnik el a színe a vékony mintáknál sem, és nagyon szép.

Milyen lakkokat használtok még nyomdázáshoz, amik nem kifejezetten arra valóak?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!