péntek, november 07, 2014

Nail Art Techniques - #1 Dry Brush

Valamiért az a kattanásom lett, miközben azon gondolkodtam, milyen körmeim is legyenek a mai kihívásra, hogy nekem bizony a tenger kell! De hogy miért épp ez, így november elején, a furi tavasz-őszben, azt meg ne kérdezzétek, mert nem tudok rá válaszolni.


Utána kellett néznem ennek a technikának, hogy mi is ez pontosan, de egyáltalán nem bonyolult. Még eszközhasználatot sem igényel, viszont bonyolítja a dolgot számomra, hogy alaposan le kell húzogatni az ecsetet, hogy jóformán ne is maradjon rajta lakk. Én ezzel bizony megküzdöttem.




Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nail Experts - White
Aden - No.72 Caribbean Blue
Avon Nailwear Pro+ - Blue Water Lilies
A-England - Dancing With Nureyev
Astor Pro Manicure - Be Brilliant! Shine Top Coat

Hogy tetszik? Nem zavaró a nyárias manikűr az ősz közepén?

4 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon jó lett! Tetszik a színválasztás, és az is, hogy van benne struktúra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Eredetileg akartam bele egy sötétebb kéket is, de így utólag örülök, hogy nem találtam színben megfelelőt :)

      Törlés
  2. szép , nekem a tenger jutott eszembe :)

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!