csütörtök, november 27, 2014

Sally Hansen - 855 So-nata Problem

Imádom ezt a lakkot, tök komolyan. Igazán szépséges és sokoldalú. Ha ez alapján kell megítélnem a márkát, én abszolút elégedett vagyok vele.


Egy(!) kicsit vastagabb rétegben van a körmeimen (még mindig nem tanultam meg vékonyan lakkozni),  fedőlakk nélkül. Az ecset lapított és lekerekített, igazán könnyű vele lakkozni. Az üveg 14,7 ml lakkot tartalmaz, igazán kiadós adag. Gyönyörű masszív üveg, a kupakon csúszásgátló gumival, hogy kinyitni is könnyű legyen. Profi az egész, súlya van, és jó kézbevenni.



Nagyon gyorsan megszáradt, és szép fényesre. Nem is igen kell rá fedőlakk, sem a fényessége, sem a száradása nem indokolja. Gyönyörű sötétkék színe van, és nyomdázásra is tökéletes.



Néhány manikűr, amelyiknél ezt használtam:



Müllerekben és DM/Rossmannokban kapható, 2200 Ft körüli teljes áron (én az enyémet féláron vettem egy akció során).

Vesztek ilyen drágán körömlakkot?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!