hétfő, február 02, 2015

Madár Móka - #5 Bagoly

Több mint egy havi poszttal vagyok elmaradva, és megígérni sem tudom, hogy záros határidőn belül utolérem magam. Még csak azt sem tudom mondani, hogy igyekezni fogok, valahogy nem bírok visszarázódni.

A mai témához az ihletet már hetekkel ezelőtt megtaláltam, tudtam, hogy fogom elkészíteni, mégis napokig csak az alapszín felkenéséig jutottam el.


Végül úgy készült el, hogy egy fóliára matricát csináltam belőle, és ezt applikáltam a körmömre, sajnos kicsit nagy lett a minta, a körmöm meg kicsi, így a hasa lelógott.
Ez a kép volt a inspirációm.


Hiába volt be is fotózva a manikűr, mégis kellett egy jó pár nap, hogy eljussak a poszt megírásáig, szóval mostanában nem megy ez nekem úgy, ahogy kéne.
Persze idővel meg energiailag sem állok ezidőtájt a helyzet magaslatán, de ezt már megszokhattam volna.


Nagyon tetszett az eredeti elképzelés a strasszokkal, de egy gyors szemrevételezést követően megerősítést nyert, hogy nekem bizony nincsenek ilyen strasszköveim, így kitaláltam, hogy lakkokkal és pontozóval hasonló hatás tudok elérni.


A fólián a minta még jobban hasonlított bagolyra, de ennyi huzavona után már nem kezdtem elölről, pedig kicsit nagy lett, és a madár hasát le kellett vágnom.

Felhasznált lakkok és termékek:
Astor 3 in 1 Strengthener
NYC In a Minute - 036 Pink Princess
Avon Nailwear Pro+ - Licorice
Avon Nailwear Pro - Mercury Metal
Avon Nailwear Pro - Gleaming Gold
Lovely St. Tropez - Nr.3
Flormar Quick Dry Extra Shine
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
Essence kétvégű pontozó

Hogy tetszik? Lehet látni benne a baglyot?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!