hétfő, december 29, 2014

2014 decemberi kedvenceim

Még mindig nem végeztem teljesen a pótlással, lássuk hát most a hónap kedvenceit! Nem volt túl sok, valahogy beállt a reggeli rutinom teljesen alap, max barnás szemfestésre, hétvégén meg egyáltalán nem sminkelek.


Ezzel a csoportképpel nagyjából le is fedtem a karácsonyi sminkemet, egyedül a körömlakk kivétel. Volt még rajtam egy pirosító meg egy lehelet highlighter, de főleg a jól bevált mindennapi dolgaimhoz nyúltam ismét.



A MUA - Undressed paletta arany árnyalatait használtam a szememre, igazán nagyon jól kihasználható ez a paletta.


Újra felfedeztem a Rimmel Stay Matte - 003 Peach Glow árnyalatát, nagy kedvenc púderem. Pont annyi minimális fedése van, amennyi nekem kell.


A kakukktojás körömlakk a Moyra - No. 03 fehér, ami azóta nagy kedvenc, mióta beszereztem. Az enyém valószínűleg kicsit sokat állhatott az árusnál, picit sűrű, majd egy kicsit meghigítom.


Egy tusvonallal koronáztam meg a sminkem, ez pedig a Lovely Matte Eye Liner, ugyanolyan fantasztikus mint a másik Lovely tusom volt, intenzív fekete, gyorsan szárad, matt és könnyű vele vékony vonalat húzni. Nem véletlenül fogyott már el egy Lovely tusom, pedig a hétköznapokban nem igen vagyok egy tusvonalas lány.
Szempillaspirálból nagyon a szívemhez nőtt a Maybelline - The Falsies, még ha nem is taszította le a L'oreal 4D-jét a dobogóról.


Talán lassan a kedvenc rúzsom címkét is megkapja ez az Yves Rocher - Rouge Groseille darab, krémes, nem szárít, építhető, de alapból csak enyhe színe van, az én hófehérke bőrömhöz tökéletes, imádom.

Könyvben abszolút kedvenc volt a hónapban Harrison Fawcett - Katedrális című monumentális műve, még egy kevés van belőle hátra, de már többedszer olvasom. Ledaráltam végre a Blood+ animét is, szintén nem először, nagyon szeretem, szigorúan japánul, angol felirattal. Filmekből a Harry Potter sorozatot nézzük, az első három tetszett.

Nektek mik voltak a kedvencek decemberben? Szeretitek ezek közül valamelyik terméket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!