szerda, december 03, 2014

Minta Mánia - #2 Kockás / Pulcsi

Tulajdonképpen a mai téma miatt neveztem be erre a kihívásra, mert megláttam Lexánál ezt a manikűrt, és tudtam, hogy én ezt bizony meg akarom csinálni, és itt van rá a tökéletes alkalom.


Nem lett olyan profi, mint Lexáé, de nekem azért nagyon tetszett. Sajnos nem ért ide az akrilfesték készlet, amit rendeltem, szóval kénytelen leszek még egy kört futni a témában, addig meg csak vágyakozom, hogy végre én is tudjak azzal dolgozni.





Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nail Experts Frenc Manicure - White
Avon Nailwear Pro+ - Licorice
Astor Pro Manicure - Already Dry! Quick Dry Top Coat

Hogy tetszik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!