szombat, december 20, 2014

Decemberi körömkihívás Ünnepek - #5 Csomagolópapír

Sokáig nem tudtam, mit is szeretnék csinálni erre a fordulóra, de aztán Pinteresten belefutottam egy olyan maniba, ami nekem nagyon-nagyon tetszik, Karácsonyos, dobozos, csomagolós, mégsem éreztem idevalónak.


Aztán sehova máshova sem éreztem odavalónak, erre a körre meg továbbra sem volt semmi ötletem.
Úgyhogy fogadjátok sok szerettel ezt a kicsit talán a témából kilógó manikűrt, amit elkészítettem mára. Az eredeti kép INNEN.


Jajj, erősítsetek meg légyszi, hogy nem kalandoztam el túl messzire a témától, mert most nagyon bizonytalan vagyok ebben az egész manikűrben. Pedig amúgy szerintem szépen sikerült :) Persze nem olyan tökéletesen szépséges, mint az eredeti.






Felhasznált lakkok és kellékek:
Essence Ready For Boarding - Peel Off Base Coat
Orly - Rock The World
Moyra - No.03
Avon Mirror Shine - Gold Foil
Avon Nailwear Pro+ - Golden Green
Bourjois 1 seconde - 30
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
Astor Pro Manicure - Already Dry!
ecset
pontozó

Hogy tetszik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!