szerda, december 24, 2014

Nail Art Techniques - #6 Stained Glass

A mai nap nem túl kegyes hozzám, sajnos ez a mani is elég rosszul sikerült, pedig sokáig tök jónak tűnt.


Tudom, hogy ez a kihívás pont a technikára menne rá, de azt hiszem, én most abban csaltam, még ha a végeredmény hasonló is lett.
Nyomdapárnára rajzoltam fel a mintát, festettem meg, majd mint egy matricát ragasztottam fel a körmömre - néhányra fordítva, ferde is lett, és a fedőlakk is felpúposodott. Amennyire imádtam az EREDETI maniműrt, az én verzióm annyira távol áll tőlem.



Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nailwear Pro+ - Naked Truth
Avon Nailwear Pro+ - Cosmic Blue
Aden - No.72 Caribbean Blue
Avon Mirror Shine - Gold Foil
Sally Hansen Double Duty Base & Top Coat

Hogy tetszik? Belefér még a technikába a megoldásom?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!