kedd, december 09, 2014

Flormar Passionate Dots - PD01, PD02 és PD03

Az a helyzet, hogy még csak meg sem tudom mondani, miért nincs időm blogolni, de valahogy napok telnek el anélkül, hogy idáig jutnék. Most meg kapkodhatok visszamenőleg, hogy mennyi, de mennyi poszttal vagyok elmaradva, és előre is készülni kéne. Bocsássatok meg a ragtapaszért a képeken, elvágtam a kezem sajnos.



Nah, de visszatérve a lakkokhoz. Nem vagyok túl up-to-date, mert ez a kollekció a tavaly téli Flormar kiadás, de még mindig kapható, és nekem nagyon tetszenek. Meg amúgy is nagyon szeretem ezt a rovatot, így tervezem folytatni jövőre is újabb teljes kollekciók bemutatásával.



A szokásos 11 ml-es Flormar üvegcsét kapjuk, a magas, elkeskenyedő tetjével. A kupak jelen esetben fekete színű, az ecsete hagyományos, vékony. Ma egy piros, egy bordó és egy teal lakkot mutatok be. A képeken nincs fedőlakk a körmeimen. Nem túl folyós a textúrája a lakkoknak, és átlagos idő alatt megszáradnak.



PD01: Ő a legkevésbé homoklakk a kollekcióban, narancsos beütésű piros színű lakk. Már két rétegben szépen fedett, pedig féltem tőle, hogy több kell majd belőle. A homok hatás majdnem teljes hiánya miatt szerintem ő a leggyengébb lakk a kollekcióban. Egy kis fedőlakkal gyönyörű krém finisht lehet vele elérni.





PD02: Gyönyörű élénk bordó, ami már egy rétegben is szépen fed. Rajtam két réteg van, megszokásból főleg. Nem olyan erőteljes homoklakk, mint amit a Moyrától megszoktunk, de a piroshoz képest azért annak lehet hívni.





PD03: Ebben a körben ez a gyönyörű kékes teal lakk a legfolyósabb állagú, de még kezelhető, csak arra kell figyelni, hogy az ecseten sok lakk marad rajta, még sokszori lehúzás után is. Szintén egy rétegben már szépen fed, rajtam ebből is két réteg van, mert mazochista vagyok :)




Van meg ebből a kollekcióból nektek lakk? Hogy tetszenek?

2 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!