kedd, december 30, 2014

Decemberi körömkihívás Ünnepek - #7 Szilveszter éjszakája

Egyáltalán nem volt ötletem erre a fordulóra, és napokig nem is találtam semmit, ami megtetszett volna.

Végül így már jócskán benne az új évben, belefutottam EBBE a munkába, és rögtön tudtam, hogy megtaláltam a megfelelő manikűrt. Így került végül tüzijáték a körmeimre. Az én interpretálásomban így néz ki:





Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nailwear Pro+ - Licorice
Flormar - 392
Catrice - 550Marilyn & Me
Aden - No.26 Glamorous Lilac
Essence COlour & Go - 121 Gold Fever
Avon ColorTrend - Turquoise Shimmer
Essence Nail Art Special Effect Topper - 02 Circus Confetti
Astor Pro Manicure - Already Dry!
díszítő szalag

Hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Nekem is ez volt az inspirációm egy szilveszteres manikűrhöz, de az enyém közel sem sikerült ilyen jól, mint a tiéd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy gyönyörű lett a Te verziód, mindig olyan szép manikat csinálsz :)

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!