péntek, december 26, 2014

Karácsony

Készültem pár hangulat- és pillanatképpel az idei Karácsonyról. 23.-án este feldíszítettem a fát:


 És bekapcsolva a fények:



Hagyományosan hidegtálakat készítettem 24.-én vacsorára, de azokról nem készült fotó sajnos.
Így néztem ki Szenteste, és aztán 25.-én és 26.-án is ugyanez a szerelés volt rajtam az ünnepléskor. Nem látszik ugyan, de sminkelve is vagyok :)


Karácsonyi ajándékom többek között ez a gyönyörűséges filofax, amit azóta serényen használok is.


25.-én és 26.-án a családokkal ünnepeltünk. Lementünk anyumékhoz is, így nekem az év vége net nélkül telt, jó volt az a pár nap abszolút pihenés. A végére meg lefotóztam néhány kedvenc díszemet a Karácsonyfánkról.










Nálatok hogy telt a Karácsony? Tudtatok sokat pihenni?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!