péntek, december 12, 2014

Avon Nailwear Pro - Gleaming Gold & Mercury Metal

Pontosan ez a két körömlakk már nem kapható az Avon kínálatában, én azonban mégis úgy döntöttem, hogy megmutatom őket. Egyszerűen azért, mert ismerve az Avont, kétlem, hogy a jelenleg kapható két szín - más néven ugyan - de ne lenne pontosan ugyanez, vagy nagyon hasonló.



Hogy ne maradjak mindenféle baleset nélkül, most a körmöm szakadt be tőből, és tört le. Igyekeztem utána reszelni a többit, majd még alakul a kérdés.
Az üveg a megszokott Avon, 12 ml-es kocka forma, enyhén lapított ecset, nem a kedvencem. Viszont jól bírja a gyűrűdést, már párszor leszédült az asztalom széléről.


Avon Nailwear Pro - Gleaming Gold: A lakk állaga nagyon folyós, három vékony rétegben még nem fed tökéletesen. Cserébe gyorsan megszáradt, viszont az enyhén metál finishe miatt némileg csíkos maradt. Semmi olyan, amin egy fedőlakk ne segítene, de most a képeken nincs rajtam. A színe szépséges meleg arany árnyalat.





Avon Nailwear Pro - Mercury Metal: Szintén nagyon folyékony, de már két réteg hozta azt a szintet, amit az aranyból 3. Azért én felkentem még egyet rá... Hideg, fémes ezüst, és ez kevésbé csíkozódik, mint az arany.




Szerintem mindkettő nagyon szép, és így az ünnepek környékén nagyon aktuálisnak is találom őket.

Avon katalógusból rendelhetőek, swatchok alapján sajnos nem pont ilyen színűek, 'Mod Gold' és 'Spacey Silver' árnyalatokban, darabjuk a most aktuális katalógus ár szerint 799.- Huf.

Hogy tetszenek? Mennyire találjátok őket ünnepinek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!