szombat, február 21, 2015

Lovely Gloss Like Gel - Nr.430

Leértékelve lehetett kapni a Rossmannban ezt a lakkot, és hát ezt a színt nem lehetett otthagyni, pedig hasonló árnyalatokból van egy pár már a készletemben. Reménykedem benne, hogy még mindig van belőle pár darab akciósan, így hozom is róla a tesztet, el tudjátok dönteni, megéri-e.



A szokásos újabb fajta Lovely üveget kapjuk, ami 8 ml lakkot tartalmaz. Én szeretem ezt az üvegformát, bár kár, hogy nem látni felülről a lakk színét benne. Valahogy kecsesnek találom ezt a kialakítást az elkeskenyedő aljával.


Az ecsete lapított, egyenesre vágott, könnyű vele pontosan és szépen dolgozni. A lakk formulája kicsit híg, három rétegben fed szépen. A képeken fedőlakk nélkül láthatjátok rajtam.


A színe gyönyörűséges teal, és nem is túl sötét, így egész évben hordható árnyalat. Nyárra kifejezetten alkalmas lesz a különféle tengerparti manikűrökhöz.


Magától nem szárad valami fényesre, így én azért egy fedőlakkot javasolnék rá. Viszont emberi időn belül szárad, és egészen tartós is, a képek másnap este készültek, és a lakknak még semmi baja. Ez az én körmeimen nagy szó.


A körmeimet egyáltalán nem fogta be, bár erősítős lakkot azért kentem alá.


Rossmannban 229.- Ftos akciós áron lehet most kapni. Ezért a színért én elnézem a három réteget, főleg mert nem vészes kivárni a száradási időt, bár tuti hogy kentem volna rá egy gyorsszárítós fedőlakkot, ha nem tesztre akarom befotózni.

Megvennétek ezt a lakkot? Hogy tetszik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!