kedd, február 24, 2015

Nail Stamping Challenge - #7 Ombre

Mára öt körmön átívelő színátmenetes körmöket hoztam, ahogy megtudtam, ez a kifejezett 'ombre'. Gradient körmöt már amúgy is csináltam, ilyet pedig még nem, és mindenképpen szerettem volna kipróbálni ezt a technikát is. Nem lett tökéletes, mert nincs 5 megfelelő árnyalatú krém finishű lila lakkom, de szerintem így sem lett rossz.


Ezalatt a kihívás alatt végig azzal küzdöttem, hogy nincs elég széles választékom nyomdapalettákból. Van 3 MoYou darabom, amiket imádok és tökéletesek, meg néhány kisebb BornPrettyStore és Essence darab, azok kevésbé kihasználhatóak, és kevésbé is működnek tökéletesen. Szóval elég behatároltak a lehetőségeim, és nagyon megkötve érzem a kezem meg a kreativitásom emiatt.


Lila alapot készítettem, erre nyomdáztam feketével egy írásos mintát. Semmiképpen nem szerettem volna olyan díszítést, ami eltakarná az alapszínt. Már későn jut eszembe, de kipróbálhattam volna azt is, amikor maga a nyomdázás színátmenetes. Na majd legközelebb.


Nem látszik ugyan, de a kisujjam is nyomdázva van, csak a sötétlilán már nem kivehető igazán a fekete minta.

Felhasznált lakkok és kellékek:
Astor 3 in 1 Strengthener
Astor Fashion Studio - 134 (pasztell lila)
Rimmel I ♥ Lasting Finish - 702 Marshmallow Heaven (világoslila)
Lovely Trend Edition Retro Style - Nr.1 (középlila)
Crystal Nails Long Lasting - 66 Metál Orchidea (élénklila)
Rimmel 60 Seconds - 610 Pompous (sötétlila)
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
Avon Nailwear Pro+ - Licorice
MoYou Princess - 08 plate

Hogy tetszik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!